luni, 6 ianuarie 2014

Cele mai frumoase clipe


               Cele mai frumoase clipe din viata mea, sunt cele in care sunt alaturi de persoana in care am cea mai mare incredere , cea pe care doresc sa o vad atat dimineata cat si seara.Motivul zambetului meu si al fericirii mele.
               Momentele in care, stau intinsa in pat langa el , imbracata in tricoul ce ii poarta parfumul si pantalonii lui de casa ce miros a balsam.Atingerile lui pe pielea mea , saruturile lui dulci pe fruntea mea plina de griji , ducandu-le astfel in alta lume pentru cateva momente si soaptele lui iubitoare. Amintirile depanate sub patura pufoasa ce ne reflecta caldura corpului si creearea unor noi aventuri. Recunoasterea tuturor lucrurilor minunate pe care le impartim , apreciind fiecare secunda petrecuta impreuna. Momentele in care se sprijina in cot si se apleaca spre mine , daruindu-mi un sarut dulce imbibat in sentimente pure ce imi invaluie corpul.Acel zambet ce ii lumineaza toata fata.Parul ciufulit , dar care arata mereu bine.Acea privire pe care o adreseaza unei singure persoane , mie.Felul in care imi spune ca sunt frumoasa si modul in care reuseste sa transmita exact ceea ce eu doresc sa percep.Felul in care ma invie de fiecare data cu o mangaiere.Clipele in care stam imbratisati sub aceeasi patura si privim pe geam spre aceeasi luna privita din acelasi unghi.
                Felul in care imi cauta mana atunci cand mergem impreuna pe strada si grija pe care o arata la fiecare trecere de pietoni.Acea tendinta de a se gandi mai intai la mine si dupa aceea la el.Capacitatea sa de a vedea fiecare sclipire de "bine" din fiecare firisor de "rau".Metoda prin care reuseste de fiecare data sa ma faca sa rad atunci cand sunt trista , dar si atunci cand plang.Modul in care a invatat ce imi place si ce nu si in care imi accepta toate pretentiile pretentioase pe care le am de mute ori in mod nejustificat.Telepatia dintre noi si felul in care lasa de la el pentru capriciile mele.
              In principiu , fiecare , bucatica , din , corpul , lui , si , din , mintea , si , sufletul , lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu