marți, 21 iunie 2011

Inca o zi de plaja cu peripetii...

Astazi...la plaja  am avut iar parte de ceva actiune cu urmatorul personaj: un baiat de 14 ani venit cu bunica la mare.

Acesta este tanarul venit cu bunica lui , pe nume Robert.Faza a fost urmatoarea:
S-a dus a facut o baie in mare , care era gheata , si cand s-a intors era murdar de nisip...Bunica ii arunca urmatoarea replica: Scoate slipul ala si scutura-te calumea...
Am ramas masca cand am auzit aceasta replica si ma rugam sa nu faca asta.Din fericire , nu a facut asta..Multumesc Doamne.
Robert se aseaza , eu jucam carti cu mama si la un moment dat bunica ii spune: Uite FETITA are carti de joc daca vrei sa joci si vrea si ea....
Am ramas..impietrita..adica serios acum.chiar credea ca ma poate cuceri asa?!?!

Dupa aceasta faza , au plecat , iar noi am plecat si noi la vreo 5 minute dupa.Pe strada cu magazine il aud spunandu-i bunicii: Ai vazut ce pistol misto? ....
Deci ce am putea sa mai spunem?! Tupeul , este imens...asta e tot ce mai pot sa spun. Si nu ca sunt rea , ca nu am nimic cu nimeni , dar unele lucruri trebuiesc spuse pentru a fi corectate.


Cam atat...se pare ca cer prea mult daca vreau doar sa stau pe un sezlong si sa fiu lasata in pace...si ar mai fi de zis..dar hai sa zicem ca ajunge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu