miercuri, 25 mai 2011

Nevoia unei persoane...

Perioada asta este una dintre cele mai ciudate , stresante , obositoare si trista perioade de pana acum.De ce ? Sincer nici eu nu prea stiu , dar simt nevoia unei imbratisari venite din suflet , unor sfaturi din inima , uneri persoane pe care sa o am langa mine si care sa fie acolo.Simt de asemenea si nevoia unei prezente masculine , nu stiu , dar ma face sa ma simt in siguranta si imi da putere sa merg mai departe.

Cred ca se datoreaza si vremii , pentru ca este foarte cald , dar tristetea asta nu stiu de unde vine pentru ca nu prea am motive sa fiu asa...Daca ma intrebi daca sunt suparata..iti zic ca da...daca ma intrebi de ce ,  iti zic ca nu stiu..si asta e adevarul..nu stiu..dar defapt stiu..doar ca imi este mult prea jena sa il zic...sau rusine..sau cum vrei sa ii spui..pentru ca stiu ca este din vina mea...nu interpretati va rog ...

Cred ca toti avem momente din acestea , doar ca la mine de la un timp sunt cam dese...nu stiu daca e normal , poate e din cauza ca asa sunt adolescentii..sufera din orice..desi eu niciodata nu am vrut sa fiu ca toti ceilalti adolescenti care sufera din orice..dar se pare ca e inevitabil..din pacate.

Vreau sa gasesc ceva dar nu reusesc si nici macar nu stiu ce caut , vreau ceva dar nu stiu ce , mi-e dor de ceva dar nu stiu de ce , simt nevoia de ceva dar nu stiu de ce , ceva lipseste dar...sincer chiar nu stiu ce...

In fine..cam asta ar fi..acum probabil credeti ca sunt emo..dar..nu sunt :) inca..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu