joi, 10 martie 2011

Vacanta ,,, de Vara!

DAAAA e vacantzaaa iuhuuu….nu ca e grozav? mda hai sa zicem ca e grozav ca doar de aia e vacantza…nu? aceasta este perioada pe care o asteapta toooti copiii …. sa scape de scoala de invatat de trezitul de dimineata si toate chestiile astea nasoale…in timpul scolii  spunem: mama deci vreau sa vina vacantza mai repede ca vreau si eu sa merg afara cu rolele sau la film sa nu mai am griji…si cand vine vacanta…zicem: nu ies azi cu rolele…e prea cald afara…si mi-e lene…nu am chef alta data….si pana ne facem curaj sa iesim realizam ca mai e putin timp si incepe scoala…si iti vine imediat senzatia aia : aoleu..trece vacantza pe langa mine….si iti reamintesti ca e VACANTZA si ca trebuie sa profiti de ea atat cat poti…pana la urma in vacantza de vara se intampla cele mai interesante si incitante lucuri: iti faci prieteni noi , te ratacesti prin cine stie ce locuri , faci poze frumoase si le pui pe HI5 , iti gasesti eventual si o pereche 8-| asta depinde de cat noroc ai , mananci bei te indopi cu inghetata…si ma rog toate chestiile astea pe care le stim cu totul…dar bineinteles ca trebuie sa existe si dezamagiri…se poate fara? dar astea trec…nu sunt dezamagiri din alea uriaaase sunt acele dezamagiri cu care te-ai obisnuit gen: off….nush cine iar nu poate sa iasa afara azi..sau: iar am ramas fara rimel…sau…nush cine iar nu mai vorbeste cu mine sau mai stiu eu ce porcarii dinastea….la televizor in vacantza chiar nu ai la ce sa te uiti pe toate canalele sunt stiri despre politica si…cam atat…noroc cu discovery care mai salveaza onoarea Tvului…ca in rest..te doare capu…
Ce e super la vacantza? poti sa stai pe mess mai muult hahahha:x ca pana la urma..vorba unui prieten..noaptea reprezinta momentul in care oamenii au mai mult curaj nu????
Sunt multe lucruri super la vacantza …dar trebuie sa ai si chef sa le pui in practica… ma rog acum depinde de fiecare….
deci…enjoy your summer vacation >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu