joi, 10 martie 2011

Friendship

Hmmm..daca traducem acest cuvant “Friendship” din  engleza in romana , inseamna prietenie , dar daca il traducem pe bucatele ca sa zicem asa obtinem friend+ship adica prieten si corabie->Corabia prieteniei. Se poate numi si asa…daca stam sa ne gandim , toti ar trebui sa avem o “corabie” in care sa ne punem toti prietenii si sa navigam cu ei prin toata lumea…sa ne fie alaturi…sa trecem cu ei peste toate furtunile care ne ies in cale…doar ca se mai intampla ca pe acea corabie sa se mai furiseze si persoane care nu ar trebui sa fie acolo…care vor doar sa profite de tine si sa se foloseasca…de aceea trebuie sa fim atenti pe cine luam la “bord” pentru ca unii oameni se prefac foarte bine si sunt chiar greu de observat…dar am invatat cum sa ii deosebesc unii de altii..si am realizat ca multi dintre cei pe care ii consideram prieteni nu erau ce credeam eu…dar am descoperit si noi prieteni pe care nu credeam ca ii am si cu care nu stiam ca ma pot intelege atat de bine…am descoperit prieteni care m-au ajutat atunci cand eram suparata si m-au incurajat si ajutat sa trec peste momentele dificile…
Dar aceasta corabie trebuie sa aiba un conducator…un capitan..si acesta trebuie ales cu grija..pentru ca in el vor avea toti incredere si toti il vor urma…
In unele situatii  , cel mai bun prieten este la inceput foarte binevoitor si tu incepi sa crezi ca acest om chiar iti vrea binele..ca mai apoi sa ii descoperi adevarata fata…Vorba aia , “Daca ceva e prea frumos ca sa fie adevarat , atunci inseamna ca chiar nu e adevarat” sau ”Orice minune tine trei zile” ( eu le-am experimentat pe amandoua prietenele stiu cel mai bine ;) ) Inainte sa spuneti: EA E PRIETENA MEA CEA MAI BUNA ar trebui sa va ganditi mai intai daca chiar asa e..oare aceasta persoana pe care o cunaosteti atat de bine si o considerati ca fiind cea mai buna prietena nu are si niste interese? Trebuie sa va ganditi si la aceste lucruri deoarece nu se stie niciodata..Daca consideri ca persoana respectiva e prea prietenoasa sau prea binevoitoare inseamna ca este posibil sa vrea ceva ..nu neaparat imediat, dar in viitorul apropiat..Va spun lucrurile astea din propria experientza;)
O sa inchei acest capitol cu un sfat : Aveti grija in cine va bazati increderea , deoarece nu se stie ce gandeste cel de langa tine ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu