joi, 10 martie 2011

Best Friends Forever

Da….cam asa s-ar traduce BFF…multi zic: uite ea e Bff-ul meu…dar oare chiar cred asta? Eu una nu cred ca exista asa ceva , sau daca exista nu va exista pt mult timp…pentru ca la un moment dat  sau altu respectiva persoana va face ceva ce va strica totul si va dovedi ca nu poate fi respectata si ca nu poti avea incredere in ea…multe persoane caracterizeaza BFF ca fiind o legatura dintre doua persoane ( de obicei )…cele doua persoane se presupune ca au totul in comun…sau majoritatea lucururilor…dar eu nu cred ca este de ajuns…este destul sa aveti aceleasi melodii preferate? sa va placa aceleasi fructe? sa mancati aceeasi inghetata? sa se produca fenomenul “telepatie” intre voi? eu nu cred…pe langa aceste lucrui ar trebui sa existe si respectul , increderea , sinceritatea , loialitatea ba chiar si dragostea…daca sa zicem esti intr-o situatie dificila si simti nevoia sa ii spui cuiva despre asta…daca ii spui Bff-lui tau si aceasta/acesta nu te baga in seama sau nu incearca sa te ajute atat cat poate ea/el inseamna ca nu este in stare sa isi ajute prietenul la nevoie , si vorba aia “prietenul la nevoie se cunoaste” si am trecut si eu prin asta…am avut o perioada mai “creatza” ca sa zic asa , iar cea pe care o consideram prietena mea cea mai buna nu a incercat sa ma ajute…nici macar nu si-a dar silintza..in timp ce ii povesteam ce s-a intamplat ea zicea doar: mda..nasol…naspa…urat…si nu este in regula…dar au existat alte persoane care au stiut sa faca mai mult de atat…mi-au dat sfaturi , au iesit cu mine afara sa ma inveseleasca , m-au sunat in fiecare zi sa ma intrebe cum ma mai simt si nu daca am mai vorbit cu nu stiu cine sau daca am reusit sa imi tai unghiile si sa mi le dau cu oja :| …si am inteles ca e timpul pentru o schimbare…pentru ca din cauza acestei persoane nu am mai dat atentie lucrurilor cu adevarat importante din viata mea ..aceasta persoana s-a dovedit a nu fi asa de apropiata pe cat credeam.. dar oricum ,stiu ca nu sunt singura..si atata timp cat am pe cine ma baza nu am de ce sa imi fac griji..desigur asta nu inseamna ca trebuie sa ma bazez numai pe ei si eu sa nu fac nimic…cu totii trebuie sa ne straduim sa facem ce este mai bine atat pentru noi cat si pentru ceilalti..pt ca nu numai noi contam pe planeta asta..

Sfat: Aveti grija pe cine va bazati increderea si nu va lasati pacaliti de aparente;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu